Communicator Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Ik vertoef de komende dagen in Slagharen en heb, natuurlijk, mijn volledig arsenaal aan communicatie middelen bij! Aangezien het attractiepark om 17:00 zijn attracties al sluit, is de kans groot dat ik na deze tijd mijn apparatuur aan slinger om te kijken of er wat te babbelen valt Mocht je in een straal van ±30 Km van Slagharen zitten, zou het leuk zijn om je eens te spreken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Met 2 meter en 70 cm zou je West-Brabant toch moeten kunnen bereiken ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Met 2 meter en 70 cm zou je West-Brabant toch moeten kunnen bereiken ? P.S. Leuk antenneparkje op de foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 Lol... het verste wat we tot nu toe getest hebben met 5 Watt is 30 Km. Geen idee of ik die afstand kan halen ... zou wel supervet zijn ja! Alleen geen idee wie ik moet roepen in west-brabant gezien ik zelf daar dan niet ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 K heb je een berichtje gestuurd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @Communicator Wat is je call sign ook alweer? (indrukwekkende setup heb je daar... wat vinden de mede campinggasten ervan?) (staat deze achter je tent?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2014 @wiskers Nee, die staat op het dak van mijn Twingo Mijn Callsign die ik ga gebruiken is: BVW19 (Bravo Victor Whiskey One Nine) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Wat is dat een retevette foto zeg. Allen vraag ik me af of dat in een SHTF ook discreet is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 @Communicator ben je vanavond standby? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2014 Ik sta tot m'n Enkels in het water, tent is goed droog, maar afwatering bizar slecht op onze plek.... Maar ik sta vanaf 20:00 uur standby op 27.005 en 144.500 MHz! :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Hoi @Communicator, los van wat verre maar niet te ontcijferen calls geen contact hier op Ch4... (met 100 W) En gelukkig dat de tent droog is gebleven... (ook de vloer? ) Pas maar op met stroom als je tot de enkels in het water staat.... het ging geloof ik wel aardig tekeer daar he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2014 Nee, de hele vloer staat blank. Meerdere plekken hebben het zelfde probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 hmm ik zit te ver van je af, anders had ik mijn benzine waterpomp meegenomen om je plek van water te ontdoen.... Sterkte ermee... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.