Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke zaklamp?


Exate

Aanbevolen berichten

Mischien had ik er bij moeten zetten dat ik een budget prepper ben haha.

De prijzen voor een beetje licht in het donker zijn mij toch echt veelste hoog als het om zaklampen gaat als Olight en Fenix.

Dan loop ik liever nog blind in het bos dan 80 Euro voor een lichtje.

 

Mischien ben ik de weg kwijt hoor dat kan ook best met mijn riante inkomen.....

Maar 80 euro... Dat kan ook met een krantenwijk in enkele weken bij elkaar gespaard worden?

Als het je dat niet waard is dan koop je iets waar je wel het geld voor, over, hebt?

 

Ik blijf je nog steeds adviseren om hier voor qualiteit te gaan.

Dat dat betekent dat je het niet morgen in huis hebt, tja dat is weer wat anders....

 

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mischien ben ik de weg kwijt hoor dat kan ook best met mijn riante inkomen.....

Maar 80 euro... Dat kan ook met een krantenwijk in enkele weken bij elkaar gespaard worden?

Als het je dat niet waard is dan koop je iets waar je wel het geld voor, over, hebt?

 

Ik blijf je nog steeds adviseren om hier voor qualiteit te gaan.

Dat dat betekent dat je het niet morgen in huis hebt, tja dat is weer wat anders....

 

K a n s

 

Budget preppers moeten dan jaren geduld hebben, want er zijn zoveel dingen waarvan de kwaliteit belangrijk is. Hopelijk gebeurt er in die jaren niets. ;)

En ondertussen gaat wellicht de wasmachine stuk.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget preppers moeten dan jaren geduld hebben, want er zijn zoveel dingen waarvan de kwaliteit belangrijk is. Hopelijk gebeurt er in die jaren niets. ;)

En ondertussen gaat wellicht de wasmachine stuk.........

 

Tja ik kan de wereld ook maar moeilijk anders maken dan die is..

Meer geld lijkt eea makkelijker te maken en dat is het ook echt zo, tot op een bepaalde hoogte.

Maar goed laten we die discussie maar niet starten...

 

Het is redelijk moeilijk om goede spullen te preppen als je inkomen sterk beperkt is dat is een feit.

En volgens mij helemaal niks om je voor te moeten schamen?

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik kan de wereld ook maar moeilijk anders maken dan die is..

Meer geld lijkt eea makkelijker te maken en dat is het ook echt zo, tot op een bepaalde hoogte.

Maar goed laten we die discussie maar niet starten...

 

Het is redelijk moeilijk om goede spullen te preppen als je inkomen sterk beperkt is dat is een feit.

En volgens mij helemaal niks om je voor te moeten schamen?

 

Prep ze,

K a n s

 

Vind ik ook. 'k Heb bv. van sommige zaken nu een goedkope variant en in de loop der jaren hoop ik e.e.a te vervangen door beter spul.

Als ik een lampje voor een habbekrats kan kopen met drie jaar garantie, zal ik het niet laten.

 

Laatst dus eentje teruggebracht na ruim twee jaar, schakelaar begon te slijten. Mooi een nieuwe gekregen! :cool:

Bij de Lidl krijg je standaard je geld terug, dus indien mogelijk ga ik voor dat soort spul als ik nog geen echt goede kwaliteit kan kopen en soms ben ik echt verbaasd over de degelijkheid.

 

Bij bv. schoenen en rugzakken gaat die vlieger niet op, dan moet je gewoon even doorbijten voor het goede spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...