driehart Geplaatst: 28 februari 2014 Delen Geplaatst: 28 februari 2014 Voor mijn moestuin gebruik ik nu voor het derde jaar de BD zaaikalender. Inmiddels houd ik er met mijn bijen ook rekening met de dynamiek van ons zonnestelsel. Hier kun je m downloaden: http://www.koninklijkevolkstuinenkluisbergen.centerall.com/custom1.php Driehart 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 28 februari 2014 Delen Geplaatst: 28 februari 2014 Dank je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijenman Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Leuk!! Zal eens kijken of het effect heeft met planten/zaaien e.d. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Leuk!! Zal eens kijken of het effect heeft met planten/zaaien e.d. Mijn ervaringen zijn echt helemaal TOP! Ik begin nu (zondag) met het zaaien van de eerste gewassen in het kasje. Daarnaast is dit nu het tweede jaar, en het eerste jaar dat ik er profijt van kan hebben, dat ik de HELE tuin bedekt heb met houtsnippers. Geen ploegen en frezen meer, maar bodemleven met rust laten en de in de kas voorgezaaide groenten planten in de tuin tussen de snippers. Een beetje pech gehad met een mol die de boel behoorlijk overhoop gooide, maar dat is een goed teken, Het barst immers van het bodemleven. Niet normaal hoeveel wormen ik in de tuin heb! Makkelijk voor het vissen:cool:..... Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.