Ga naar inhoud
GENEGEERD

Budget preppen FRITUUROLIE


hamster

Aanbevolen berichten

Een paar rollen keukenpapier klaarleggen is niet 'het snappen'.

De tijd nemen om de paar eenvoudige zaken te doorgronden en wat voorraad aan te leggen hoort bij preppen. (andere mensen doen idem met water, petroleum, benzine, diesel etc)

E.e.a. is niet moeilijk.

 

Niets persoonlijks dus, maar wel een iets andere benadering.

 

een paar 100 liter is grof weg een paar 100 kg om mee te nemen dus dat gaat hem niet worden, en als je wat beter op gelet had (oke je kunt niet alles weten ) je hebt hier met een minimalist te maken ,met andere woorden je redden met zo weinig mogelijk middelen , verstuivers nodig? het is SHTF dus die haal ik wel uit andere auto's, wat materiaal goederen betrefd zit ik op een andere lijn dan de meeste preppers hier . Ten tijde van een SHTF is er geen orde meer en als ik wat nodig heb dan pak ik dat zo simpel is het.

ook even ter jouwer INFO ik rij al jaren in een goed onderhouden diesel op afgewerkte frituurolie dus weet echt wel waar ik het over heb.

 

maar zal je gelijk even terug in het schoolbank zetten meneer of mevrouw jobs

1) waar ging dit topic over? -----> het hergebruik van frituurolie voor consumtie doeleinden althans kijken of het kan het was een proef

2) als je goed gelezen had ipv alleen het laaste gedeelte was al dit gezeik niet nodig geweest

3) niks persoonlijks maar je bent gewoon een zeikert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

of je met mijn handleiding deze ook kunt gebruiken voor je zibro denk het wel (niet voor de 100 %)als je alle stappen goed door neemt en ook methanol gebruik (staat in de handleiding) maar ik denk dat je even verder moet googlen met mijn handleiding kom je heel dicht bij de biodiesel in de buurt maar het is geen echte biodiesel

@hamster is er al een handleiding over biodiesel/lampen olie? Hoe doe je dat? Kun de lampen olie in een Zibro? Lol hoop vragen
Link naar reactie
Delen op andere sites

3) niks persoonlijks maar je bent gewoon een zeikert

Zorg pre-SHTF voor wat brandstof van goede kwaliteit, tijd zat immers, en je rijdt in de SHTF rustig weg naar je BOL of waar dan ook.

Aldaar kun je `het proces` degraderen tot wat er ter plekke mogelijk is.

 

Qua proef is er aannemelijk gemaakt dat de olie inderdaad nog een doel kan dienen, zie mijn toepassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog door blijven hameren je zit er nog steeds naast het gaat niet om brandstof ervaar nou eens je verlies

Zorg pre-SHTF voor wat brandstof van goede kwaliteit, tijd zat immers, en je rijdt in de SHTF rustig weg naar je BOL of waar dan ook.

Aldaar kun je `het proces` degraderen tot wat er ter plekke mogelijk is.

 

Qua proef is er aannemelijk gemaakt dat de olie inderdaad nog een doel kan dienen, zie mijn toepassing.

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...