frank1964 Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Via deze site kwam ik de naam Cabela's tegen. Natuurlijk ben ik daar direct gaan kijken en dat is werkelijk smullen!! Ik trof daar een paar hele mooie broadheads en vroeg me af, of je die dingen eigenlijk wel aankrijgt wanneer je die besteld? Iemand ervaring mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 ik denk niet dat het verstandig is om die dingen per post te bestellen. deze pijlen zijn in nederland net zo illegaal als echte vuurwapens. mocht je het doen loop je het risico op een arrestatie, boete of zelfs gevangenisstraf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 laten we lekker illegale dingen op internet zetten dat is goed voor onze naam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Informeren is niet illegaal, juist om te voorkomen dat er iets illegaals gebeurt. Ik heb nu besloten zeker geen bestelling te plaatsen, dus zie daar, een misdrijf voorkomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Dit is een 'publiek' forum, ik probeer me over alles dat illegaal/ buiten de norm valt niet te posten. Vragen mag natuurlijk altijd... Helaas zien wij een situatie komen waarbij de huidige normen leuk zullen zijn voor bij het kampvuur " vroeger toen .... Maar ja daar zijn de hopelijk komende meetings beter voor, een gesprek is heel wat anders Dan communiceren via mail/forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.