dreezy Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 @Geert, Zover wil ik eigenlijk nog niet gaan. Ik kan wel wat aanpassen aan mijn vouwwagen, maar niet al te veel, het is en het blijft natuurlijk wel een vakantie voertuig hè Ik heb altijd wel een gastank paraat staan voor het koken. Ook een klein éénpits gasstelletje. Voor de brandstof zal het een ander probleem worden. Dat moet ik nog es eerst even goed bekijken. Ik wil geen brandstof opslaan in de vouwwagen, maar bij mijn huis lijkt me ook geen goede optie. Heb in de auto wel 10L extra zitten voor als het onverhoopt nodig mocht zijn, maar daar kom je ook niet echt ver mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 @dreezy een jerrycan op de dissel? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dreezy Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Kan mss nog wel in de disselbak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dreezy Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Kom vanavond pas weer thuis. zal eens goed nadenken over een bot, bob en voorraad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.