Gast ghostwhiper Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 Huh, hoe krijg je dat voor elkaar? rekenfoutjes met N en geen rekenenfoutjes met F Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HenkV Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 ben ik dus wel voor F geslaagd. Gefeliciteerd! Op welke frequentie kan ik je connecten met Packet Radio? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 op moment nog helemaal nergens, geen antenne staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SaintNicholas Geplaatst: 8 december 2015 Delen Geplaatst: 8 december 2015 @saintnicholaas doe ook examen voor je F op dezelfde dag. ben blij dat ik dat ik dat gedaan heb want ondanks het feit dat ik niet voor F geleerd heb maar wel voor N ben ik dus wel voor F geslaagd. kost wat meer geld maar je hoeft nietop de volgende examendag te wachten. @ghostwiper Ik zie nu pas je berichtje, mijn naam had een a te weinig. Bedankt voor de tip, alleen weer ik niet of ik genoeg tijd heb om ook voor F te leren. Is het echt zoveel moeilijker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.