Carnivora Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik volg het YouTube kanaal van scott van practical preppers (engineer775) en nu heeft hij een gratis app ontwikkeld. Ziet er best handig uit en ik dacht dat vinden jullie vast wel interessant. https://itunes.apple.com/us/app/practical-preppers/id662817231?mt=8 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rapptorstudios.PracticalPreppers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mbetter95 Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Had ik maar een metaaldetector! En ik heb wel een goede tip. Ga eens kijken in het bos bij de laatste SC, er ligt nog een pijl van mij in het bos! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Had ik maar een metaaldetector! En ik heb wel een goede tip. Ga eens kijken in het bos bij de laatste SC, er ligt nog een pijl van mij in het bos! nieuwe nick name Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 nieuwe nick name Ik zit ook al te peinzen wie het zou kunnen zijn, SC Gilze... mmmhhh, werkelijk geen idee! Kun je ons een tip geven @mbetter95? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 hartstikke leuk, erg bedankt:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Ik zit ook al te peinzen wie het zou kunnen zijn, SC Gilze... mmmhhh, werkelijk geen idee! Kun je ons een tip geven @mbetter95? de enigste waarvan ik weet die een pijl zijn kwijt geraakt waren alice en wonderland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Zeker interessant en een leuke app, maar gratis betekent het dat je zelf het product bent. OPSEC: In bijna alle apps zit tracking software. Hiermee bouwen ze een aardige database op wie welke spullen op voorraad heeft (dit vul je zelf in) en waar deze mobiel aanwezig is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.