Ga naar inhoud
GENEGEERD

Muse MH-07 DS-wereldontvanger met eigen energievoorziening


Floesh

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Oh Floesh, die verkoper waar ik gekocht heb verkoopt nu deze:

http://www.benl.ebay.be/itm/ENE-Hand-Crank-Solar-AM-FM-Dynamo-Powered-Radio-LED-Flashlight-Phone-Charger-HE-/400583842385?pt=US_Portable_AM_FM_Radios&hash=item5d44a85a51

 

 

Net geen 13 euro, met verzending.

 

Vermoed dat deze vergelijkbaar is.. :)

 

Super, bedankt! Net besteld, dus ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij @Keyser Suze een leuke review schijft over het steeds meer op de proefstellen van de waterdichtheid van de radio en hij mocht sneuvelen dan krijg je een nieuwe.

 

Uit eigen (vergeetachtige) ervaring weet ik dat hij een zware storm inclusief van de schuur afwaaien op beton, ongeveer 2 meter, prima overleeft. Ik vergeet hem vaak binnen te halen, dus gedouched heeft die van mij al vaak.

 

Maar het regenseizoen is weer voor de deur, dus als jij een review deel twee schrijft, eerst regen, dan de douche, dan een waterslang, etc etc, en dan kort verzuipen ect... Hij hoeft niet moedwillig kapot bedoel ik. Maar mocht hij sneuvelen, dan regel ik dat voor je.

 

 

 

Als ik van mevrouw prepass een nieuwe prepass krijg, durf ik jou ook wel vijf minuten onder water te houden:p

 

Edit: hopelijk is prepass een klein manneke en wordt ik niet bij de volgende SC bij mijn lurven gepakt....

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...