DaveM Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Oh Floesh, die verkoper waar ik gekocht heb verkoopt nu deze: http://www.benl.ebay.be/itm/ENE-Hand-Crank-Solar-AM-FM-Dynamo-Powered-Radio-LED-Flashlight-Phone-Charger-HE-/400583842385?pt=US_Portable_AM_FM_Radios&hash=item5d44a85a51 Net geen 13 euro, met verzending. Vermoed dat deze vergelijkbaar is.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Oh Floesh, die verkoper waar ik gekocht heb verkoopt nu deze: http://www.benl.ebay.be/itm/ENE-Hand-Crank-Solar-AM-FM-Dynamo-Powered-Radio-LED-Flashlight-Phone-Charger-HE-/400583842385?pt=US_Portable_AM_FM_Radios&hash=item5d44a85a51 Net geen 13 euro, met verzending. Vermoed dat deze vergelijkbaar is.. Super, bedankt! Net besteld, dus ben benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveM Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik ben geen super hardcore prepper.. Ik prep zelf voor tijden zonder electriciteit (zoals enkele maanden geleden in NYC). Nog iets dat ik in China wil bestellen: Batterijladers voor kleine batterijen... Altijd handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Als jij @Keyser Suze een leuke review schijft over het steeds meer op de proefstellen van de waterdichtheid van de radio en hij mocht sneuvelen dan krijg je een nieuwe. Uit eigen (vergeetachtige) ervaring weet ik dat hij een zware storm inclusief van de schuur afwaaien op beton, ongeveer 2 meter, prima overleeft. Ik vergeet hem vaak binnen te halen, dus gedouched heeft die van mij al vaak. Maar het regenseizoen is weer voor de deur, dus als jij een review deel twee schrijft, eerst regen, dan de douche, dan een waterslang, etc etc, en dan kort verzuipen ect... Hij hoeft niet moedwillig kapot bedoel ik. Maar mocht hij sneuvelen, dan regel ik dat voor je. Als ik van mevrouw prepass een nieuwe prepass krijg, durf ik jou ook wel vijf minuten onder water te houden:p Edit: hopelijk is prepass een klein manneke en wordt ik niet bij de volgende SC bij mijn lurven gepakt.... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.