Diazepam Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 whahahahha.. nee, echt ik leef met je mee........ppppphhhhhhh whahahahahha.. Van je preppervrienden moet je het hebben........ laat die shtf maar komen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Van je preppervrienden moet je het hebben........ laat die shtf maar komen..... als ik er bij was had ik wel geholpen met opruimen hoor... maar het blijft erg lach wekkend... als ik het weer leest kan ik me lach niet in houden... haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Ach ja, als ik het zo lees, is het wel grappig. Maar toen was dat het ff niet. Maar eh, dank voor de support, hoor. ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.