Vantazzy Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 Zag een leuk filmpje op youtube en vond het echt iets voor hier, veel truuks die hier in voorkomen wist ik zelf al maar er zaten er ook een aantal tussen die ik nog niet wist zoals met dat waterfilter of die eierdoos... groetjes, Vantazzy 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 Haai, Ik zag het filmpje vanochtend! Weer een aantal handige tips. Fijne dag, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 Dat zijn een aantal goeie tips! Dank je wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 geweldige tip voor het filteren van water, ik kende het nog niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.