Rodin Geplaatst: 24 mei 2012 Delen Geplaatst: 24 mei 2012 Survival collectie (443 Mb met in totaal 297 ebooks) Voor meer info: stuur een PB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 24 mei 2012 Delen Geplaatst: 24 mei 2012 Fantastisch. Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 24 mei 2012 Delen Geplaatst: 24 mei 2012 Nice one Rodin..........thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 25 mei 2012 Delen Geplaatst: 25 mei 2012 Kudos! Top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 25 mei 2012 Delen Geplaatst: 25 mei 2012 Het is ongetwijfeld een interessante collectie, maar dergelijke links kunnen we niet toestaan op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 25 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2012 Uiteraard zal ik mij aan de forumregels houden. Mensen die interesse hebben in deze en andere boeken kunnen echter altijd even komen winkelen op het preppersforum http://eindspel.forum2go.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 25 mei 2012 Delen Geplaatst: 25 mei 2012 Laatst gewijzigd door Rodin; Vandaag om 22:54. Reden: Downloadlink verwijderd was ik even net op tijd. Ik heb de set binnen, Mooi spul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.