Gast gebruikersnaam Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Nouw het is niet zo dat ik echt wil preppen. Maar meer survivalen en dus buschcraft dacht ik dat het heette. Zoiets wil ik doen. Maar wat heb jij allemaal gekocht toen je begon Meld je dan aan bij het Nederlands bushcraft forum, waarschijnlijk vind je daar meer wat bij je past. Sommige bushcrafters zijn ook prepper, maar niet alle preppers zijn bushcrafters Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Oke bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Maar ik ga er wel een beetje preppen bij doen. Want je weet nooit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Heel verstandig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Is het wel aan te raden een camo tas te hebben want heb nu 2 knal rode tassen liggen. En Miss ook te klein namelijk 45 liter allebei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Is het wel aan te raden een camo tas te hebben want heb nu 2 knal rode tassen liggen. En Miss ook te klein namelijk 45 liter allebei Nog beter dan camo is natuurlijk een neutrale effen kleur, groen, donkerblauw, zwart. Camo valt erg op als je door je woonwijk loopt en ook boswachters zullen eerder een persoon in camo aanspreken om te kijken wat 'ie doet, dan iemand met 'normale' kleuren. 't Formaat van je rugzak is geheel afhankelijk van wat je ermee doet. Voor een middagje 'spelen' in 't bos heb ik nauwelijks een rugtas nodig. Ga je overnachten, dan heb je veel meer gear nodig en is die 45 liter waarschijnlijk te klein. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik heb namelijk een 45 liter maar rood. Is dat te klein en de kleur niet oke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Kleur is niks mis mee voor in de stad. Ik heb een 37liter en die vind ik te klein, ivm slaapzak en bivakzak. Voor in de winter helemaal, ikzelf ben aan het sparen voor een 70liter, bij defensie ook gehad en paste alles in en meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.