drent Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Simpele en goed drinkbare versie is ook 50/50 (multi)vruchtensap en water + beetje zout (afhankelijk van hoeveelheid vloeistof) Suiker lost nl niet zo makkelijk op in koud water en meestal is dit iets waar je in elk geval de eerste dosis onmiddellijk wil kunnen geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Cola is echt goed tegen uitdrogen Nu je het zegt... Mijn moeder lijdt aan kanker en moet van de oncoloog na de bestraling (of chemo, dat ben ik even kwijt, ze heeft beide gehad) altijd veel cola drinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Nu je het zegt... Mijn moeder lijdt aan kanker en moet van de oncoloog na de bestraling (of chemo, dat ben ik even kwijt, ze heeft beide gehad) altijd veel cola drinken. Vroegah, toen ik die troep nog dronk, was cola het enige dat ik op zondag na een nacht flink stappen kon verdragen. Gelukkig heb ik nu kokoswater ontdekt, werkt enorm rehydraterend, is gezond en mijn maag gaat er op zondagochtend na het stappen niet spontaan van staken. Veel sterkt overigens voor je moeder! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.