Ga naar inhoud
GENEGEERD

USB met kennis?


Aanbevolen berichten

Hallo Preppers!

 

Ik heb al in verschillende posts gelezen dat men in hun BOB, INCH of whateverbag een USB-drive hebben zitten met kopiën van belangrijke papieren, familiefoto's en dergelijke en e-books van preppersdingen zoals planten en overleven en etc.

Nu vraag ik me af of iemand ook op zo'n USB-drive wetenschappelijke kennis zet?

Denk hierbij aan de basis van bijvoorbeeld Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie, etc.

 

Ik ben zelf erg geïnteresseerd en geïntrigeerd door de wetenschap en het lijkt mij ook van enige levensbelang om de wetenschap ook na een SHTF-situatie "in stand" te houden.

 

Ik hoor graag wat jullie hier over denken; Nooit over nagedacht of volledig overbodig?

 

- Vasatus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat is precies wat ik bedoel, maar doen nog meer mensen dit?

 

Ik spaar pdf's met allerlei info, 't meeste over overleven, oude technieken, zelfvoorzienend/primitief leven, etc.

 

Pdf's over wiskunde, natuurkunde, scheikunde, etc zit daar niet veel tussen, althans, toepaste technieken wel, maar niet de theorie.

 

Heb jij daar leuke links of pdf's over? Bijvoorbeeld mijn natuurkunde bijbel (nog van de HTS), zou ik niet willen missen, maar is nu twee kilo papier. Of bijvoorbeeld de oude vertrouwde Binas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik print vooral alle documenten af, als er geen elektriciteit zou zijn is het beter om afgeprinte doc's te hebben, eens je ze niet meer nodig hebt kan je het papier nog gebruiken voor andere doeleinden

een usb stick heb ik van 16gig met officiele documenten, belangrijke foto's, een leuke film en de top tien beste tracks van elk jaar beginnend van de 50's :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...