homerun Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Ik ga later als ik oid genoeg ben en het geld er voor heb naar zweden toe en daar een stuk grond kopen dat lijk Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 hm, ik wist niet dat een lijk door tapatalk verstuurd kon worden... Waarom zet je die tapatalkmelding niet uit, het stoort nogal, je berichten worden er onduidelijk van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Helemaal met @Stuudje eens, als iedereen die tapatalk melding nou eens fijn uitzet... niemand die 't ene kont kan schelen of je 't met tapatalk of met rooksignalen of postduiven hebt verstuurd. Net zo doelloos en irritant als die "Sent via my iPhone" rommel in email. Het is gewoon spam van de software en het uitzetten ervan zou imho verplicht moeten zijn op 't forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.