Ga naar inhoud
GENEGEERD

Camouflage voor warmtezoekers?


Communicator

Aanbevolen berichten

Alhoewel ik het draadje erg interessant vind voor wat betreft de inhoud, ben ik persoonlijk van mening dat als er iemand of zelfs een organisatie met een drone met warmtezoekers op zoek is naar ondergetekende, het voor mij handiger is om even mijn BOL uit te gaan, naar het hek te lopen en te vragen waarmee ik ze van dienst kan zijn.

 

Ik ben van mening dat ik niet gauw iets zou doen waardoor dit soort buitensporige acties nodig zijn en als 'ze' 'je' moeten hebben krijgen ze je toch wel. Het idee van mijn BOL is om in principe een veiliger plek te hebben, met als uitwijkmogelijkheid een oerbos van 20 x 30 km. over vrij moeilijk begaanbaar terrein (in elk geval onbegaanbaar voor voertuigen), dus lijkt dit niet echt iets om over wakker te liggen (imho).

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...