hamster Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Hallo preppers. Na wat gesnuffel op t internet vond ik dit zie de download hieronder. Vond het filmpje op youtube, en uitgewerkt naar een word bestand. download Hamster [modbreak admin] Wil bij dit onderwerp even een DUIDELIJK statement maken dat deze info puur bedoeld is voor wanneer je dit gebruikt om jezelf op legale wijze toegang te verlenen aan een ruimte waarvan jij de eigenaar bent. Er hangt hier natuurlijk een vies inbrekers-luchtje aan en dat willen we uiteraard niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Neem gewoon een slot waar deze methode niet werkt. Ze zijn er. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 op elk huisje een past een kruisje @jobs, maar zoals ik vergeten was te vermelden dankzij admin @Dr.Prepper kan ik niet alles vermelden Neem gewoon een slot waar deze methode niet werkt. Ze zijn er. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Hallo preppers. Na wat gesnuffel op t internet vond ik dit zie de download hieronder. Vond het filmpje op youtube, en uitgewerkt naar een word bestand. download Hamster [modbreak admin] Wil bij dit onderwerp even een DUIDELIJK statement maken dat deze info puur bedoeld is voor wanneer je dit gebruikt om jezelf op legale wijze toegang te verlenen aan een ruimte waarvan jij de eigenaar bent. Er hangt hier natuurlijk een vies inbrekers-luchtje aan en dat willen we uiteraard niet. heey echt handig. ik heb bijna spijt dat ik zelf lockpicks heb gemaakt en mezelf de kunst heb aan geleerd^^ neen ik ken de filmpjes en heb het al eens na gemaakt maar met losse picks blijf ik het beter kunnen( zeker bij bekende sloten). ik gebruik als picks C & D en een imbus ik heb men picks gemaakt uit metaal zaagbladjes. C gebruik je om het slot te raken (eens goed door elkaar schudden dus) D gebruik je om de pinnen te zetten de imbus om het slot open te draaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 5 mei 2013 Delen Geplaatst: 5 mei 2013 Ik heb een lockpickset gekocht.Maar krijg het maar niet onder de knie. tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2013 @joepen oefenen oefenen oefenen en veel kijken naar youtube Ik heb een lockpickset gekocht.Maar krijg het maar niet onder de knie. tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 @joepen oefenen oefenen oefenen en veel kijken naar youtube dank u ik weeet wat ik ga doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Domme vraag, maar waarom zou je als prepper sloten willen kunnen openen? Het hele idee van preppen is juist dat je niet hoeft in te breken om aan je voedsel enzo te komen... Ik mis denk iets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 11 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2013 @Enki het is een handigheid die voor elke situatie toepasbaar is mits het binnen de wettelijke regels blijft, ten tijde van STHF zal dat er naar alle waarschijnlijkheid niet meer zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Voor de SHTF is het illegaal; na de SHTF is een goeie koevoet of betonschaar sneller (tenzij je echt heel goed bent en het type slot kent wat je aanvalt). Lockpicken is wel een leuke hobby, dat zal ik niet ontkennen, maar echt heel nuttig is 't ook weer niet, IMHO. Je kunt alleen maar oefenen op sloten die je zelf hebt (die je daarbij beschadigd of zelfs sloopt); en de interessantere plekken om na de SHTF binnen te komen, heb je meer voor nodig dan een simpele lockpick set, simpelweg omdat je de nieuwere veiligheidssloten echt niet meer open krijgt met een simpel setje. Leuke hobby, maar verder... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.