Ga naar inhoud
GENEGEERD

voorbereiding compleet?


Aanbevolen berichten

Even terug naar originele post :

 

Ik heb 250 liter water in jerrycans, plus zuiveringstabletten voor nog eens rond de 1200 liter. Verder 4 verhuisdozen vol met blikvoer, plus 240 houdbare maaltijden van wise foods. Wat kan ik nog meer doen? Ik ben een beginner wat dit betreft. Verder heb ik een ruime voorraad batterijen, een radio en een kampeerlamp beide oplaadbaar met een dynamo systeem. Ook heb ik een kooktoestel dat werkt op bioethanol, daar heb ik rond de 30 liter van in huis. Heb ook een Omnifuel systeem brander dat werkt op zo'n beetje alles dat brand, dus ook op de over de 100 liter Zibro fuel dat ik in huis heb. dus koken kan ik zowieso.

 

grx

 

Ziet er netjes uit, heb je ook al voorzieningen voor als je toilet/riolering het niet meer doet? En iets om 's winters warm te blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Even terug naar originele post :

 

 

 

Ziet er netjes uit, heb je ook al voorzieningen voor als je toilet/riolering het niet meer doet? En iets om 's winters warm te blijven?

 

zibro fuel is ook voor een zibro kachel hij heeft er 100 liter van. dus als hij daar een kachel voor heeft of koopt dan kan hij daar bij normaal gebruik zeker een 2 tot 3 maanden warmpjes bij zitten, voor de rest komt het aan op meer lagen kleding.

in een shtf moet je alleen maar stoken om beetje the edge eraf te krijgen, dat het niet onder de 15 graden komt zogezegd.

houtkachel is natuurlijk beter maarja das niet voor iedereen weggelegt qua afvoer en opslag van hout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...