Ga naar inhoud
GENEGEERD

prepping gerelateerde evenementen/ workshop, bijeenkomst agenda?


Ronin Kogaratsu

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
ik heb de forum search gedaan, maar kon het niet vinden. ik zie wel dat er zo nu en dan evenementen worden aanbevolen. kan hier een apart draadje voor komen dat het overzichtelijk is wanneer waar wat te doen is?

 

groet Chulodogo

@gerbewoner weet nog een leuk evenement, maar dat is wel een beetje een concurrent van Shelter Camping (zelfde datum). Keltfest? Ja:

 

http://keltfest.nl/page/nl/nieuws.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat daar al een evenementen agenda in? ook van externe evenementen? anders mag er wel weer een slotje op hoor

 

Neuh, geen evenementen agenda en ook geen externe evenementen. Maar je kunt altijd een berichtje plaatsen als je wat leuks weet om te kijken of anderen er ook heen gaan.

Bv. die beurs in Oostende, harstikke leuk en zo te horen scherpe prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chulodogo: Ik vermoed dat niet alles technisch mogelijk is, althans, als het niet reeds bestaat. Zelf de software van 't forum aanpassen is nogal een klus en bij iedere software update moet je dan je eigen stukkie software opnieuw testen en toevoegen. Dus tenzij dit al bestaat voor dit type forum, zal het lastig te realiseren zijn.

 

Persoonlijk denk ik dat we wel uit de voeten kunnen met wat er al is, zoveel evenementen en initiatieven zijn er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...