luna1988 Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Beste, Heeft iemand van jullie ervaring met het meula 85-181 black mes. Heb dit voor 2 tientjes van iemand over kunnen nemen. Graag jullie meningen erover. Groet roy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Bedoel je deze: http://www.aceros-de-hispania.com/knives-swords/tactical-knives066.asp?product=cuchillo-85-180 Prima staal (440C erg hard RVS) voor dat geld, 22,42 ex "taxes"en verzendkosten, dus geen slechte koop. Maar zie ik goed dat hij tweezijdig geslepen is? Volgens mij betekent dat, dat je hem wel in huis mag hebben, maar nooit bij je in de rugzak oid. Categorie 4 WWM als ik me niet vergis ('k wordt snel genoeg gecorrigeerd hier! ). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 http://www.discountcutlery.net/CISCON-Muela-Scorpion-Fixed-Blade_p_33604.html Ik heb deze uitvoering, volgens mij mag deze wel mee in mijn backpack? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 @luna1988: 'k Kan het niet goed zien op het plaatje, maar is hij dubbelzijdig geslepen, m.a.w. heeft hij aan de bovenkant, voorste deel ook een snijvlak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Nee hij is niet dubbelzijdig geslepen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 @luna1988: Mooi! Dan mag hij mee in de rugzak. Flink, stoer ding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Niet dat ik hem straks eens aan een iets zwaarder werk onderwerp en hij afbreekt ofzo haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Niet dat ik hem straks eens aan een iets zwaarder werk onderwerp en hij afbreekt ofzo haha Nou ja, je hebt hem nu al gekocht nietwaar? Als je je nu gaat afvragen of hij stevig genoeg is ben je wat te laat. Je zou hem nu wel aan een flinke test kunnen onderwerpen zodat je weet dat hij doet wat hij moet doen als het nodig is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Weet je wat het is, ik ben een amateur verzamelaar van die dingen heb er behoorlijk wat. Als hij niet voldoet voor het echte werk gaat hij bij de anderen in de kist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yakuza Geplaatst: 23 juni 2013 Delen Geplaatst: 23 juni 2013 Ik heb zelf een Muela military tactical knive model 5161. Gekocht in mijn tiener jaren in Spanje. Zat toen al in de verzamelfase van al wat blinkt en scherp is ;-) Nu ligt hij al jaren in mijn nachtkastje. Vraag me niet waarom../ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.