IndigoPixie Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Paleo staat kort gezegd voor allerlei voorouderlijke/tribal/traditionele/primitieve skills & tools die goed van pas kunnen komen in allerlei survival scenario's. Dingen zoals voedsel vinden, kledij maken, gereedschap maken, muziekinstrumenten maken, enz.... enkel met wat aanwezig is in de natuur. Geen technologische snufjes dus (zoals zonnepanelen bvb.), maar vakmanschap en handwerk. Zelf prefereer ik een combinatie van technologie en oude methoden om autonomie te bereiken. Enkele sites: Paleo Planet - forum Primitive Ways Paleo Guide Bonus: Off Grid Survival - survival websites Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 bedankt, vind het zeer interessant, heb de sites al opgeslagen, krijg het druk deze zomer denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Leuk om effe de linkjes te volgen. Ik heb ze in mijn favorieten gezet voor als ik zin en tijd heb om het door te spitten. Thx. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Kende al wat leuke vids: . . . Had ze in het topic Paleo Lifestyle staan. Vind het een geweldige manier van uitleg. Zit veel zinnigs in Paleo. Al vind ik wel dat er ook wat haken en ogen aan zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.