hans1 Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Heeft er iemand wel eens van zo een soort hevelpomp gehoord, en denk je dat het zal werken? http://www.hevelpomp.nl/ hans 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Ja dat werkt... maar traag en enkel als je 'bron' goed teogankelijk is... at een benzinetank NIET is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Hoi Hans, Ik heb deze gekocht. Hij werkt prima. 10 liter per minuut haalt hij ook zeker. Het is een handig apparaatje in mijn bob. Helaas heb ik hem niet op een benzine tank getest. Ik begreep dat daar nu meestal een soort beveiliging op zit. Gr, Rover 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Geen idee waar maar ergens op het forum ben ik hem al tegengekomen. Had er ook nog nooit van gehoord. Ik heb zelf gewoon zo'n knijpbolletje met een slangetje aan iedere kant. Ook langzaam, maar werkt in nood ook goed. Meer voor drinkwater. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Je krijgt er een stukje slang van een meter bij. Het is verder echt een fluitje. Slang in de vloeistof en dat aluminium dingetje paar keer op en neer schudden en hij zuigt net zolang door tot hij lucht raakt. Voor zuigen heb je ook de slang nodig en dit opzet stukje is iets van 5 cm en weegt niets. Uiteraard werkt zuigen ongeveer hetzelfde maar ik neem niet graag een slok benzine zeker tijdens SHTF :-). Gr, Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Heb het ding zelf een paar keer op het plaatje bekeken, en snap niet hoe je de hevel werking die je krijgt als je aan een stuk slang zuigt krijgt. Hans1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ben geen techneut maar trust me it works :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Begrijp ik dat de achtergrond is om auto's of zo leeg te zuigen? Laten we van andermans eigendommen afblijven.... Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Me eigen auto :-) zit een prima voorraad in voor mijn allesbrander. Ben niet van plan hem te gebruiken in een file bij shtf. Vast nog andere nuttige functies het werkt ook met water bijvoorbeeld.. Niet gelijk in paniek raken hoor of is praten over een hevel nu ook al te spannend. Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Dan is het natuurlijk helemaal prima :-) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Als 't SHTF is en de auto is niet meer (snel) nodig: teiltje mee en gat in de tank slaan. Teil eronder als benzine gaat stromen. Teil in jerrycan overgieten. Klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.