Preppy Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 Dit heb ik gevonden op WWW, een urban suvival cursus. http://www.survivalschool.nl/urbansurvival.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 als je praktijk wilt, moet je misschien eens googlen op "Selco" die heeft zn ervaringen opgeschreven over zn ervaringen in de balkan oorlog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 Praktijk is toch de beste leerschool inderdaad. Vandaar ook mijn draadje/vraag betreffende kamperen en een vuurtje mogen stoken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 23 april 2012 Delen Geplaatst: 23 april 2012 als je praktijk wilt, moet je misschien eens googlen op "Selco" die heeft zn ervaringen opgeschreven over zn ervaringen in de balkan oorlog Ik heb die link al eens gepost je moet dan ff shtf school google.(kon die tread niet meer vinden).Is inderdaad n goed Blog van Selco.Maar voor Praktijk moet je toch zelf de deur uitgaan.Naar de Bossen de Bergen of de Woestijn....(t liefst met je BOB op je rug) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 23 april 2012 Delen Geplaatst: 23 april 2012 Ik kan niet anders dan het hier 100% mee eens zijn. Training on the job tijdens of na SHTF is te laat....... Leer en ervaar nu! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 23 april 2012 Delen Geplaatst: 23 april 2012 Die Selco link is zeer interresant. Omdat ik graag dingen in een groter geheel zie, viel me wel op dat hij een zeer specifieke omstandigheid beschrijft: ingesloten door vijandelijke troepen, geen ontsnapping mogelijk, dagelijks geweld. Overleven was alleen mogelijk door gedropte MREs. Ik vraag me af hoe waarschijnlijk zo'n scenario is voor NL. Inderdaad gaat t nou net om dat grotere geheel....Door die specifieke omstandigheid heeft hij de ervaring gehad met ...watergebrek ,uitbraak van ziektes ,,honger,ruilhandel.plunderende en verkrachtende bendes,Noodhulp bij gewonden ect ect...allemaal stuk voor stuk zaken die ook in n heel ander scenario mogelijk zouden zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 10 Ways Your First Backpacking Trip will Better Prepare you for Bugging Out http://www.theprepperjournal.com/2014/06/20/10-ways-first-backpacking-trip-will-better-prepare-you-for-bugging-out/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.