Simmetje13 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Misschien heb ik het over het hoofd gezien hoor? Maar kan dit niet vinden als topic. Wij hebben ook zonnenbrandcreme bij onze kit zitten. Nu is het nog koud, maar het kan erg warm worden in Nederland. Ik heb 2x factor 50 liggen. Zijn er meerdere die hier ook aan hebben gedacht? Als je het nodig hebt lijkt me beter dat je het hebt, want verbranden kan veel ellende veroorzaken. Laat staan dat het moet genezen in zo'n periode. Edit kan iemand de titel even aanpassen.. slaap nog half .. Zonnebrandcreme Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Denk dat het voor veel mensen misschien een goede optie is om erbij te hebben, want inderdaad ook in Nederland kan het de laatste tijd ook erg warm worden. Voordeel van een halfbloed zoals ik het is dat ik geen zonnebrandcreme nodig heb, want ik wordt mooi geleidelijk bruin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Yep, behalve Nederlands ook Spaans bloed Vrouwtje Antilliaans/Surinaams en kids dus van alles en nog wat gemixed door elkaar.... Wij hebben niet snel last van de zon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
randstadsurvivor Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ik heb altijd zonnebrand in huis, zeker ook op een mooie dag met winters wit is het geen overbodige luxe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 @Jager Spaans bloed is fijn he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 @Jager Spaans bloed is fijn he Heerlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ook al ben ik Indo-bloederig, ik mijd de zon wel. Af en toe een beetje in de volle zon. Opbouwen. Creme gebruik ik nooit. Stinkt. Chemisch. T-shirt en schaduw, voor alle mensen aan te bevelen, ivm UV-straling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Weet je? In Indonesië hebben ze geen zonnebrandcreme, maar bleekcreme. Vinden ze mooier. En zonnebrandcreme? Paraplu, pet en goed kleden. Zonnebrandcreme gaat ook ooit op, denk ook aan alternatieve en GA NIET bloot rondlopen omdat je warm hebt en denken dat je daarvan lekker bruin wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Ook al ben ik Indo-bloederig, ik mijd de zon wel. Af en toe een beetje in de volle zon. Opbouwen. Creme gebruik ik nooit. Stinkt. Chemisch. T-shirt en schaduw, voor alle mensen aan te bevelen, ivm UV-straling. Na veel gelezen te hebben hoop ik toch wel dat onze zonnebrand plantaardig is, ik begin nu te aan veel dingen te twijfelen, wij hebben alles van Yves Roger, plantaardig en niet op dieren getest. Het is trouwens factor 30 en niet 50 zoals ik melde, sorry. Voor de kids heb ik het graag bij me, zelf verbranden we ook niet snel. Het is meer voor het geval dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Na veel gelezen te hebben hoop ik toch wel dat onze zonnebrand plantaardig is, ik begin nu te aan veel dingen te twijfelen, wij hebben alles van Yves Roger, plantaardig en niet op dieren getest. Het is trouwens factor 30 en niet 50 zoals ik melde, sorry. Voor de kids heb ik het graag bij me, zelf verbranden we ook niet snel. Het is meer voor het geval dat. Hartstikke goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 voor mijn zoon UV straling shirt Decathlon het is nog al een witte.Voor ons factor 30 ik vermijd zon na die ene zonnesteek, geen pretje. Dus geen prep maar normale voorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 En hou er rekening mee dat je zonnebrand elk jaar minder effectief is als je het opslaat, dus als je nu factoor 50 koopt is het zo dat je over twee jaar die factor 50, factor 40 is geworden. Zonnebrand is dus niet eeuwig houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Hier niet nodig, ik loop in 45 gr zon te werken zonder van kleur te verschieten maar voor de kids lijkt het mij vooral handig om een petje, hoedje of grote zakdoek weg te leggen voor op het hoofd en vooral shirts met lange mouwen in te pakken...veel effectiever en makkelijker dan een cremmetje ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.