SotekOne Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ik heb een tijd terug wat alarmpjes besteld bij een Chinese webshop, deze om precies te zijn --> http://dx.com/p/wireless-entry-alarm-826 Ik had er eigenlijk geen erg hoge verwachtingen van, wat kan het nou helemaal zijn voor die prijs? Maar ik ben (erg) aangenaam verrast en wil het daarom jullie ook als tipje meegeven. Het ding bestaat uit 2 delen en beide hebben een plakstripje. Je plakt het ene deel op de deur/raam/deksel/whatever en het andere stuk ernaast op het kozijn/omlijsting/whatever. Vervolgens aanzetten, en als beide delen dan van elkaar af bewegen begint het alarm te piepen. En het is echt een piep die door merg en been gaat, daar valt niet doorheen te slapen. Heel simpel, maar erg effectief om een deur, raam, kist o.i.d. te beveiligen. Geruststellende gedachte toch, dat je niet beslopen kan worden in je slaap? Batterijtje zit er bij, geen verzendkosten, kost vrijwel niets... Wat mij betreft gouden tip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Oooh die ellendige dingen komen me bekend voor, helaas het het geluid ook Maar deze zijn ook in Nederland verkrijgbaar, en dan is het nog een schijntje ook volgens mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Maakt wel niet genoeg herrie vind ik... en mits een stevige tik direct buiten werking gesteld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SotekOne Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Maakt wel niet genoeg herrie vind ik... en mits een stevige tik direct buiten werking gesteld. Niet? Ik stond er echt van te kijken hoeveel herrie er uit zo'n ding kwam. Kan me niet voorstellen dat je dat niet hoort als het een beetje in de buurt is. En ja, het ding is zo uitgeschakeld, maar als het goed is ben je dan al gewaarschuwd toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Hehe...had er 1 van mijn vader gekregen en 1 van @offgrid gehad bij mijn,hele mooie gekregen karma Zelf heb ik een alarmsysteem thuis dus heb bij mijn schoonmoeder thuis beide bevestigd op voor en achterdeur. Ze slaapt een stuk lekkerder nu (en sjezus wat een herrie) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 ze doen t prima, alleen dat plakband werkt niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Als je bijvoorbeeld iets gebarricadeerd hebt tussen 2 huizenblokken in zeg maar... Kun je ze ook goed gebruiken... Boterhamzakje erom en je wordt gewaarschuwd als er iemand aan je barricade zit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.