Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zijn preppers gek?


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik maak mij hier ook zorgen over. Vorig jaar was er al een groot probleem in Frankrijk (staking) en meteen konden mensen niet meer tanken omdat de benzine stations niet meer bevoorraad werden.

 

Ik zat toen in Frankrijk, de streek waarin ik zat (arme boeren) hadden al snel een distributie systeem opgezet. 5 pompen in 5 plaatsen waren om en om een halve dag open. Eerste dagen geen brandstof te krijgen tot ik mijn buurman (boer) sprak. Deze kon mij precies vertellen waar nog diesel te krijgen was.

 

Nu heb ik zelf 200 Liter staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou wel even rekening met de resonantie, die is altijd sterker op maandag, zeker nu venus in de assendant vissen staat, gelukkig duurt het nog even voor het volle maan is anders zou ik zeker de landing van Marsianen nu verwachten, maar in december staan pluto en venus beiden in de assendant vissen dus de resonantie is dan ook een stuk heftiger, vooral bij vloed. De komende uren zou ik toch adviseren een alu hoed te dragen, of bladgoud, das nog beter en bovendien verhandelbaar als SHTF; vanavond rond 18.00u kan hoed weer af, maar vanaf 6 december (de feitelijke geboortedag van Sinterklaas, maar das waarschijnlijk ook een Alien geweest met Kracht stok -scepter- en buitenaardse helpers, Zwarte Pieten, waarschijnlijk van Aldebaran afkomstige astrale wezens) tot 21 december de hoed weer op....;)

 

Geweldig goed geschreven stukje;)

Dat verdiend een +1

En inderdaad het bevestigd de vraag zijn preppers gek?;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...