Gast Peerke Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 @homerun Dat noemen ze 'door schade en schande wijsworden'. Veel wijsheid toegewenst ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Weegbree uitgeperst verlicht het prikken van brandnetels ! Wanneer je de weegbree niet zo snel kunt vinden kun je natuurlijk ook de paardenbloem gebruiken. Wrijf de gele bloem net zo lang op de huid uit totdat er geen geel blaadje meer aan het bloemetje zit. Daar kan ook geen middel als bijvoorbeeld prikweg tegenop en hoeft het maar eenmalig te gebeuren en blijf je niet aan de gang met het smeren van de middeltjes van de drogist want die werken maar voor heel even. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Wanneer je de weegbree niet zo snel kunt vinden kun je natuurlijk ook de paardenbloem gebruiken. Wrijf de gele bloem net zo lang op de huid uit totdat er geen geel blaadje meer aan het bloemetje zit. Daar kan ook geen middel als bijvoorbeeld prikweg tegenop en hoeft het maar eenmalig te gebeuren en blijf je niet aan de gang met het smeren van de middeltjes van de drogist want die werken maar voor heel even. Het blad van de paardenbloem werkt net zo goed.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 15 juli 2014 Delen Geplaatst: 15 juli 2014 Wanneer je de weegbree niet zo snel kunt vinden kun je natuurlijk ook de paardenbloem gebruiken. Wrijf de gele bloem net zo lang op de huid uit totdat er geen geel blaadje meer aan het bloemetje zit. Daar kan ook geen middel als bijvoorbeeld prikweg tegenop en hoeft het maar eenmalig te gebeuren en blijf je niet aan de gang met het smeren van de middeltjes van de drogist want die werken maar voor heel even. Bedankt voor de tip @Vempain, ik wist wel dat paardenbloem kon helpen maar ik wist niet dat je moet volhouden als het niet schijnt te werken, bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 Vanavond uit mijn grote rugzak mijn 1 persoons tentje gepakt. Althans, Die zak was de tent zelf, zonder stokken. Check 1. De zak met stokjes en haringen opgespoord en op pad. Daar kan ik wel even opzetten. Is al een aardig tijdje geleden. Mijn fietsrugtas, Deuter Futura 32AC. Samen met camera en tent zat de tas aardig vol. Soms denk ik dat 55 voor een BOB te klein is. Tadaa. Mijn 1 persoons tentje. Opgebouwd en weer afgebroken binnen 15 minuten. Aangezien ik met een tarp loop te klooien, geef ik de voorkeur aan een tent. Droog en beschut tegen de enge beestjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.