Ronja Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ik las in verschillende topics over mensen die vochtige doekjes in huis hebben om zich eventueel te kunnen wassen als de SHTF. Ik vind dit een goed idee maar ik vind dat soort geparfumeerde producten vaak zo penetrant ruiken. Om nu niet alle merken te hoeven uitproberen: Hebben jullie ervaring met dit soort vochtige doekjes (dus geen vochtig toiletpapier) en welk merk/soort ruikt enigszins neutraal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 De hema doekjes 72st voor 1 euro een niet verveelende geur. De doekjes van de big bazaar 82 st voor 1,05 euro ook wel een aardigegeur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Kruidvat heeft ongeparfumeerde Sensitive doekjes. Prijs en hoeveelheid weet ik zo even niet meer maar ik heb een voorraadje liggen en nog gesloten ruik je ze in elk geval niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 In een SHTF situatie wil je wel een sterk geparfumeerd doekje, dus als je niet op onze westerse WC kunt zitten, maar onderweg bent en er is geen WC. Pas nog in Midden Oosten geweest en daar heb je onderweg bij een tankstation of gewoon restaurant een gat in de grond of gewoon achter een rots en dan is er niets kostbaarder op dat moment als sterk geparfumeerde doekjes en niet alleen als WC papier maar ook om je schoenen e.d. schoon te vegen En er is altijd wel iemand in een reisgezelschap aan de diarree en die smeekt dan om jou Vochtige geparfumeerde doekjes, zit ik me net te bedenken om dit ook als ruilmiddel in te slaan Wel een beetje een SHTF verhaal dus vergeet dan ook niet de handen steeds te wassen vooral tijdens het nuttigen van voedsel, dus de Handgel-zeep om zonder water te wassen. Anders zit je binnen korte tijd met de hele groep achter de rotsen aan de diarree. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ik denk dat de meeste mensen de geur van de diverse doekjes preferen boven de geur die ik verspreidt na 6weken zonder zeep . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Neem de doekjes voor kinderen, zowel voor de billen als de bekende toetenvegers. Zijn de zachtere aangename geurtjes. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.