Fluitketel Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Nav de winterbanden voor de auto ben ik eens gaan zoeken naar windeterbanden voor de fiets. Nou heb je wel van die banden met spikes enzo, maar mijn fietsje kan die niet aan. Maar hier Heb ik volgens mij een erg leuke en functionerende oplossing gevonden. Zeker interresant voor de budgetprepers onder ons. Ik ga dit morgen eens uitproberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Op deze pagina staat een oplossing van Koolstop. Ik weet niet of deze nog te krijgen is maar het idee ziet er wat robuuster uit dan de tyraps en moet redelijk makkelijk zelf te maken zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Jaaaahoooor, tie-rips. Gewone mountainbikebanden zullen toch ook wel werken? Vroegah reed ik altijd met dat ding over het ijs. Nog een tip uit grootmoeders tijd: Laat wat lucht uit je banden lopen, dan krijgen ze een groter raakvlak met het ijs / de sneeuw, dan heb je ook meer grip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Wat ook werkt is; kleine schroeven van de binnenkant uit naar buiten draaien ( spikes) of je band leeg laten lopen en er een fietsketting omheen doen en dan de band weer oppompen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.