Wolf Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Hee Wolf, vegetarische neigingen? Geintje, lekkere dingen hoor. Pas maar op dat @Piroska (Roodkapje) je niet vangt. Wie weet laat ik mij wel vangen....maar niet zeggen hoor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Wie weet laat ik mij wel vangen....maar niet zeggen hoor... Ik zeg niks. Ze heeft ruimte zat, trouwens. En van eetbare planten en paddestoelen uit de natuur weet ze ook alles. Of ben je de enige echte wolf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 De kastanjes in de houtkachel gedaan. Het leek wel een bombardement. Doe ik nooi meer knalde tegen het glas. Hoorde later van iemand dat je ze beter in de aslade kunt stoppen. Oneindig zei het al, over dat kruisje. Hahaha, dat hadden wij ook de eerste keer. Mijn vader en ik en de oven. De keren daarop hebben we kruisjes gesneden. Op 2 na, dan weet je wanneer ze klaar zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolf Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ik zeg niks. Ze heeft ruimte zat, trouwens. En van eetbare planten en paddestoelen uit de natuur weet ze ook alles. Of ben je de enige echte wolf? Enige echte? Ik heb wel nog een andere Wolff gezien..met 2 F-en...maar anders weet ik niet...ik ben echt genoeg...tenminste laatste keer dat ik keek Ik weet bij lange na niet alles over eetbare planten..paddestoelen waag ik mij niet aan, weet alleen genoeg om te overleven terwijl ik op doortocht ben...Maar het is natuurlijk nooit genoeg natuurlijk is dit wel bedoeld met aanvulling van vlees en vis van jacht en strikken -wat volgens de wet niet mag, maar ja...nood breekt wet- Laten we maar hopen dat het nooit zo ver komt. En nee..vegetarish absoluut niet! ik hou wel van vlees in de kuip. maar moet wel beetje mals vlees zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Enige echte? Ik heb wel nog een andere Wolff gezien..met 2 F-en...maar anders weet ik niet...ik ben echt genoeg...tenminste laatste keer dat ik keek Ik weet bij lange na niet alles over eetbare planten..paddestoelen waag ik mij niet aan, weet alleen genoeg om te overleven terwijl ik op doortocht ben...Maar het is natuurlijk nooit genoeg natuurlijk is dit wel bedoeld met aanvulling van vlees en vis van jacht en strikken -wat volgens de wet niet mag, maar ja...nood breekt wet- Laten we maar hopen dat het nooit zo ver komt. En nee..vegetarish absoluut niet! ik hou wel van vlees in de kuip. maar moet wel beetje mals vlees zijn Okee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolf Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Was ik vergeten; tulpen bollen kan je ook eten, veel mensen in de 2de wereldoorlog aten ze. Ook strikken zetten word iets makkelijker omdat je de konijnen sporen kan volgen naar de ingang van hun hol. Werkt vaak ook met andere dieren, zolang je maar niet te lang blijft rondhangen zodat je geur daar versprijd en blijft hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ik zeg niks. Ze heeft ruimte zat, trouwens. En van eetbare planten en paddestoelen uit de natuur weet ze ook alles. Of ben je de enige echte wolf? ermz.. @Heksenboot, ff onder ons... dit is een andere Wolf... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 ermz.. @Heksenboot, ff onder ons... dit is een andere Wolf... Dat had ik al in de gaten, maar je kan maar nooit weten, toch? Alles gelukt? Doe maar pm, anders wordt dit zo'n raar draadje. Groetjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.