Ga naar inhoud
GENEGEERD

Humo zkt. preppers


twtw

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Voor het Vlaamse weekblad Humo ben ik op zoek naar mensen die zich voorbereiden op een nakende wereldramp door voedsel in te slaan, shelters te bouwen enzovoort, en over hun ideeën, voorbereidingen en overtuigingen willen getuigen.

Ik zou een aantal diepgravende portretten willen maken. Diepgravend, en serieus van toon. Lees: ik wil niemand in een slecht daglicht plaatsen noch belachelijk maken.

 

Getuigenissen kunnen anoniem, maar zouden bij voorkeur met naam en toenaam moeten gebeuren, en met foto's.

Uiteraard wordt niks gepubliceerd zonder de uitdrukkelijke goedkeuring van de geïnterviewde: de tekst kunt u steeds nalezen.

 

Kent u iemand die hiervoor in aanmerking komt, of ziet u het zelf zitten om hieraan mee te werken? Contacteer me gerust via dit forum.

 

 

Groeten,

Thomas Werbrouck

Journalist bij Humo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo!

 

Voor het Vlaamse weekblad Humo ben ik op zoek naar mensen die zich voorbereiden op een nakende wereldramp door voedsel in te slaan, shelters te bouwen enzovoort, en over hun ideeën, voorbereidingen en overtuigingen willen getuigen.

Ik zou een aantal diepgravende portretten willen maken. Diepgravend, en serieus van toon. Lees: ik wil niemand in een slecht daglicht plaatsen noch belachelijk maken.

 

Getuigenissen kunnen anoniem, maar zouden bij voorkeur met naam en toenaam moeten gebeuren, en met foto's.

Uiteraard wordt niks gepubliceerd zonder de uitdrukkelijke goedkeuring van de geïnterviewde: de tekst kunt u steeds nalezen.

 

Kent u iemand die hiervoor in aanmerking komt, of ziet u het zelf zitten om hieraan mee te werken? Contacteer me gerust via dit forum.

 

 

Groeten,

Thomas Werbrouck

Journalist bij Humo

Vroeger het magazine dat we verslonden. Ik vond dat een super magazine.Het boekske waar we naar uit keken. Nu?

Dat voldoet echt niet aan mijn levensstijl om over preppen te informeren. En dus nee ik doe niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chinaka en anderen: om topics als deze enigzins gefocussed te houden een vriendelijk doch dringend verzoek om niet te reageren als je geen interesse hebt. Dat is namelijk zinloos. Je gaat immers ook niet naar de kaasboer om hem te informeren dat je geen kaas wil kopen ...

 

Of stuur een PM aan de TS als je je hartje wilt luchten of een offtopic reactie hebt ...

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat mijn voorstel meteen wordt afgeschoten...

 

Ik beoog nochtans een weldoordacht, uiterst respectvol en genuanceerd stuk.

De knowhow die op dit forum wordt verzameld mag écht niet ontbreken, vind ik.

 

Niemand die wil meewerken? Anoniem getuigen kan ook, en er wordt niets gepubliceerd dat u niet grondig hebt kunnen nalezen...

 

Vriendelijke groet,

 

Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat mijn voorstel meteen wordt afgeschoten...

 

Ik beoog nochtans een weldoordacht, uiterst respectvol en genuanceerd stuk.

De knowhow die op dit forum wordt verzameld mag écht niet ontbreken, vind ik.

 

Niemand die wil meewerken? Anoniem getuigen kan ook, en er wordt niets gepubliceerd dat u niet grondig hebt kunnen nalezen...

 

Vriendelijke groet,

 

Thomas

 

Wellicht is het handig om te vermelden of u op zoek bent naar een vlaamse of eventueel nederlandse prepper, en in welke vorm dat interview kan plaatsvinden. Per pm/email levert vast meer potentiële gegadigden op dan een interview thuis. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...