Vault 101 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Welke rugzakken raden jullie aan voor de BOB? Ik denk namelijk niet dat ik met mijn 24 liter Eastpak rugzak ver ga komen. Hoeveel liter inhoud heb je minimaal nodig? Mijn budget is niet enorm groot, maar ik kan de kosten van zo'n tas wel rechtvaardigen als ik hem ook voor vakanties etc. kan gebruiken. Welke BOB gebruiken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Hier een draadje over tassen succes ermee en er zijn er volgens mij nog een paar kan tassen bij zoekfunctie invullen. http://preppers.nl/forum/threads/372-De-perfecte-tas-rugzak-voor-een-BOB-EDC-en-GHB?highlight=tassen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Thanks, ik heb de zoekfunctie gebruikt zonder resultaat. Ik had rugzak moeten gebruiken in plaats van tas. Excuses voor het vervuilen van het forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Zoals backschless zegt daar is al een topic over... sterker nog... daar is een 'sticky' van gemaakt daarom zal ik dit topic sluiten. en kun je daar alle informatie vinden die je wenst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten