Gast Heksenboot Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Het bestaat: [ATTACH=CONFIG]1337[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]1338[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
randstadsurvivor Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Die is wel gaaf je kan je BOB ook nog meenemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Die is wel gaaf je kan je BOB ook nog meenemen Leuk he? Bedankt voor de eerste en enige reactie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Super! Wanneer bouwen we er 1? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Super! Wanneer bouwen we er 1? Als mijn schuur af is. Deze staat hoog op mijn verlanglijst. Eigen versie natuurlijk, je kent me wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Dit is masterlijk maar ik mis inderdaad ruimte voor een BOB. Heb zelf een een canadese kano met 3 plekken maar die worden opgevuld met extra spullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Dit is masterlijk maar ik mis inderdaad ruimte voor een BOB. Heb zelf een een canadese kano met 3 plekken maar die worden opgevuld met extra spullen. Die extra spullen zijn toch je BOB dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Die extra spullen zijn toch je BOB dan? Ja klopt en ik heb altijd 2 jerrycans in de bak zitten + een m90 en de fiskars bijlen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Leuk he? Bedankt voor de eerste en enige reactie Gaaf @Heksenboot! Off topic: Dat was dus wat ik laatst aankaartte over het forum en waar alvast een redelijke oplossing voor is gevonden. Als je een onderwerp plaatst waar weinig op gereageerd wordt dan verdwijnt dat topic heel snel van de 4 eerste forumoverzichtsbladzijden af. Daarom had ik gevraagd om de mogelijkheid om het forum te sorteren op bijv laatste geplaatste topics ipv laatst geplaatste postings. Daarom is er nu aan de zijkant een lijst bijgekomen met de laatste nieuwe gemaakte topics, waarvoor dank @Dr.Prepper, maar dan nog als er veel nieuwe topics zijn mis je toch weer wat. Daarom hoopte ik op een sorteermogelijkheid op recentste nieuwe topics zodat je niets mist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Gaaf @Heksenboot! Off topic: Dat was dus wat ik laatst aankaartte over het forum en waar alvast een redelijke oplossing voor is gevonden. Als je een onderwerp plaatst waar weinig op gereageerd wordt dan verdwijnt dat topic heel snel van de 4 eerste forumoverzichtsbladzijden af. Daarom had ik gevraagd om de mogelijkheid om het forum te sorteren op bijv laatste geplaatste topics ipv laatst geplaatste postings. Daarom is er nu aan de zijkant een lijst bijgekomen met de laatste nieuwe gemaakte topics, waarvoor dank @Dr.Prepper, maar dan nog als er veel nieuwe topics zijn mis je toch weer wat. Daarom hoopte ik op een sorteermogelijkheid op recentste nieuwe topics zodat je niets mist. Okee dan Goeie, Oneindig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Zit te denken aan twee keer zo breed, met een dak erboven.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Zit te denken aan twee keer zo breed, met een dak erboven.... Soort tandem? Moet kunnen. Dak maakt het zwaar. Misschien tent beter. Korte zinnen leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ja klopt en ik heb altijd 2 jerrycans in de bak zitten + een m90 en de fiskars bijlen. Jerrycans in je kano? M90? Fiskars bijlen, okee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Tandem idee inderdaad. Tent erboven en afsluitbare kisten voor voorraad... Welkom at the korte zinnen club Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Tandem idee inderdaad. Tent erboven en afsluitbare kisten voor voorraad... Welkom at the korte zinnen club Topzwaar voor boot. Ballast beter beneden. Dak kan vlot zijn. Daar tent op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Punt van boot zeil overheen, voorraad kan daar onder. Achterin de de boot de tent zodat iedereen droog blijft.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Punt van boot zeil overheen, voorraad kan daar onder. Achterin de de boot de tent zodat iedereen droog blijft.. Beter. Spullen in tonnen. Dit is trouwens ook een leuke vakantie: http://surprisetickets.nl/reizen/vlotvaren-zweden Hehe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Beter. Spullen in tonnen. Dit is trouwens ook een leuke vakantie: http://surprisetickets.nl/reizen/vlotvaren-zweden Hehe. Zoiets kan ik wel maken. Maar wat als aandrijving? Want als je midden op een rivier zit dan heb ke misschien niks aan je stok. Peddels of toch fietsidee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Een zeil ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Een zeil ? Niet handig op zo'n vlot. Ook moet je met een zeil met de windrichting varen en anders moeilijke manouvres uithalen (ikke is geen zeiler). Ga liever recht op mijn doel af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Niet handig op zo'n vlot. Ook moet je met een zeil met de windrichting varen en anders moeilijke manouvres uithalen (ikke is geen zeiler). Ga liever recht op mijn doel af Bij nader inzien. Als je toch liever recht op je doel afgaat: 2 kano's is dan beter, wendbaarder, meer mogelijkheden. Bij fietsaandrijving heb je je handen ook vrij, of minstens 1. Handig toch.......? En je kan er een catamaran van maken, 2 stokken en een zeil (wel een goeie). Daar valt ook mee te zeilen (voor grote afstanden wel beter). Maar die elektro motortjes zijn ook leuk. Accu's bij je kan handig zijn. Ook voor de fiets-aandrijving. Trap-ondersteuning, ook weer lekker bij grotere afstanden. Trap functie ook om accu's op te laden. 2 kano's zijn op het dak van je auto te laden, makkelijker dan 1 groot ding. Ja, ik weet weer, waarom ik die fietskano koos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Bij nader inzien. Als je toch liever recht op je doel afgaat: 2 kano's is dan beter, wendbaarder, meer mogelijkheden. Bij fietsaandrijving heb je je handen ook vrij, of minstens 1. Handig toch.......? En je kan er een catamaran van maken, 2 stokken en een zeil (wel een goeie). Daar valt ook mee te zeilen (voor grote afstanden wel beter). Maar die elektro motortjes zijn ook leuk. Accu's bij je kan handig zijn. Ook voor de fiets-aandrijving. Trap-ondersteuning, ook weer lekker bij grotere afstanden. Trap functie ook om accu's op te laden. 2 kano's zijn op het dak van je auto te laden, makkelijker dan 1 groot ding. Ja, ik weet weer, waarom ik die fietskano koos En de heksenboot dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 En de heksenboot dan? Dat is mijn drijvende BOL. Mijn Sun Ship. 5 meter doorsnede van beton, laat die maar liggen voorlopig. O ja, ook nog even bouwen eerst. Maar hij zit in mn kop, dus dat komt er wel uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Dat is mijn drijvende BOL. Mijn Sun Ship. 5 meter doorsnede van beton, laat die maar liggen voorlopig. O ja, ook nog even bouwen eerst. Maar hij zit in mn kop, dus dat komt er wel uit. Ben benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ben benieuwd Mooi zo Welterusten, ik moet nu even van UFO's dromen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.