Freak Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 of een Tarpon 130T zoals deze: Er passen gemakkelijk twee volwassenen en twee kinderen en een flinke BOB op. en doordat het een sitontop kajak is (met een "dubbele"bodem) zijn modificaties zoals een hengel-standaard, of een compleet dak er zelf op te knutselen. Ongetraind kan je gemakkelijk 20km peddelen in een middagje. Dus wanneer shtf haal je best het dubbele. #marktplaats waarschuwing on# ik heb er "toevallig" één te koop voor 300 #marktplaats waarschuwing off# Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Ook niet gek!Wel goedkoper denk ik dan mijn ideale BOV...Heb j'm gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ook niet gek!Wel goedkoper denk ik dan mijn ideale BOV...Heb j'm gekocht? Kanofiets? Zoiets moet je zelf maken, denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AmandaaBobo Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Ziet er echt heel tof uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.