Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Mijn naam is Max, ik ben journalist voor het AD Utrechts Nieuwsblad en ik werk aan een verhaal over preppen in en rond Utrecht. Met alles wat er momenteel speelt, van geopolitieke spanningen tot klimaatveranderingen, zie je dat steeds meer mensen zich serieus voorbereiden op mogelijke noodsituaties.

Daarom ben ik op zoek naar iemand in (de omgeving van) Utrecht die hier actief mee bezig is. Ik zou graag met je in gesprek komen over jouw motivatie, werkwijze, en hoe je je voorbereidt. Heb je een prep-kelder ingericht of op een andere manier je huis of tuin aangepast? Mag ik daar (eventueel) een kijkje nemen voor het verhaal, dan hoor ik graag van je. Ik behandel het natuurlijk met respect en alles in overleg met jou als geïnteresseerde. 

Stuur me gerust een DM of mail naar max.weijtens@persgroep.net als je openstaat voor een gesprek. 

Dank alvast, en wie weet tot snel!

Groet,
Max Weijtens 
AD Utrechts Nieuwsblad

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:
2 uren geleden, Max Journalist AD Utrecht zei:

Hoi allemaal,

Mijn naam is Max, ik ben journalist voor het AD Utrechts Nieuwsblad en ik werk aan een verhaal over preppen in en rond Utrecht. Met alles wat er momenteel speelt, van geopolitieke spanningen tot klimaatveranderingen, zie je dat steeds meer mensen zich serieus voorbereiden op mogelijke noodsituaties.

Daarom ben ik op zoek naar iemand in (de omgeving van) Utrecht die hier actief mee bezig is. Ik zou graag met je in gesprek komen over jouw motivatie, werkwijze, en hoe je je voorbereidt. Heb je een prep-kelder ingericht of op een andere manier je huis of tuin aangepast? Mag ik daar (eventueel) een kijkje nemen voor het verhaal, dan hoor ik graag van je. Ik behandel het natuurlijk met respect en alles in overleg met jou als geïnteresseerde. 

Stuur me gerust een DM of mail naar max.weijtens@persgroep.net als je openstaat voor een gesprek. 

Dank alvast, en wie weet tot snel!

Groet,
Max Weijtens 
AD Utrechts Nieuwsblad

Je kan het beste Jeroen Klaassen van de https://www.prepshop.nl/berichten/bericht/2017/06/waarom-kiest-iemand-ervoor-om-te-preppen.html vragen hij kan je uitgebreid antwoorden dat doet hij vaker, de doorsnee prepper houd het liefs alles wat privé.

Want je kan je zelf en je gezin in gevaar brengen met een SHTF, 

• Leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...