Rothbard Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Nou, ik heb een permaban. Dat is snel zeg. Die lezen over mijn hele inhoudelijke verhaal heen, en zien dan 1 zinnetje staan met een link voor mensen die zich verder willen verdiepen, niet eens een werkende link nota bene, en concluderen dat ik er kom om reclame te maken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 @rRothbard Ik begin steeds meer respect voor je te krijgen. Wees maar trots op je permaban. Graf von Stauffenberg, die probeerde Hitler op te blazen, had overal een permaban in het Derde Rijk. Het gaat volstrekt de ver om deze maatschappij te vergelijken met Hitler Duitsland, ook al is deze samenleving nog zo krankzinnig aan het worden. Maar ik vrees wel voor de toekomst. Waarom ik van Stauffenberg er steeds weer bijsleep? Om te laten zien, dat min maal min plus is. De meest uitgekotste figuur in een krankzinnige samenleving is de grootste held, wanneer de dingen weer normaal worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppzh Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 De post van Rothbard is inmiddels ook verwijderd. Nou ja, misschien maar beter ook gezien ze amper 3 pagina's redelijk ontopic kunnen blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.