mien zuinig Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Ik heb 7 jaar moestuin gehad twee goede jaren de rest was een drama, dat had te maken met de contacten onderling van mijn nieuwe Buurman. Doe maar nieuwe Buurman eindelijk bij trok kregen een nieuw bestuur met een voorzitter. En dat was duidelijk reden voor vertrek ik had er geen zin meer in. Zelf groente verbouwen zit gewoon in mijn verlangen Ik wil het zien groeien Ik wil het zien bloeien en ik wil genieten van wat er natuur te bieden heb, omdat het al niet goed ging zat ik mijn al jarenlang te vergapen aan groente die investig gekweekt werden of in emmers potten en pakken. Nee want is niet het enige van wat onderuit gaat, maar ik zie niet zoveel slapend volk als hier, Ik heb meegekregen dat 80% van de Nederlanders veel vertrouwen heeft in de mainstream media, persoonlijk merk ik dat ook erg om me heen dus gebeurt er verder hier helemaal niks je moet het echt zoeken op YouTube en in het buitenland, en tiktok is altijd beter. En ik ben begonnen In de flessen aan de reling staat snijbiet, in de hele rechte bak staat fruitstruiken Daarna staat een bakkie met gekochte Egyptische spinazie zeggen ze, het was lekker en ik hoop dat ze wortels krijgen zodat ze nog een keer kunnen groeien hè beneden zie je twee bakken met kleine uien die ga ik groen eten maar ze gaan wel alle groeien dan alleen de blaadjes, krijgen ook echt en wit knolletje. Voor die tijd moet ik ze wel dunne en dan heb je gewoon een lente uit, eerlijk gezegd heb ik hier drie bakken van. En in de emmers staan per er maar drie planten tuinbonen. Ik heb al geconcentreerd op groenteplanten die gewoon winterhard zijn en volgend jaar terugkomen, en in de tweede pot van rechts staat dus ook eeuwig Moes tweestruiken, nieuw aangeschaft maar die had ik in de tuin ook en die kunnen 40 jaar oud worden bij een goede verzorging. En wat nog moet komen is te ranke spinazie dat is een klimplant die je eet als spinazie. Dat staat alleen op dit stukje. Mijn balkon is 3 bij 2 meter. Ligt goed op de zon. Omdat ik ook een regenton heb van 50 liter beslaat dit stuk anderhalve meter. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.