estherdlb Geplaatst: maandag om 10:37 Delen Geplaatst: maandag om 10:37 Dag iedereen, Voor een reportage in HLN ben ik op zoek naar Belgische preppers die een aantal tips kunnen geven. Kennen jullie er of kunnen jullie me helpen aan contactgegevens? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groeten, Esther (journaliste HLN) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: maandag om 13:43 Delen Geplaatst: maandag om 13:43 (aangepast) Beste @estherdlb Welkom op het forum. Uit ervaring weet ik dat er niet veel geïnteresseerde zijn in media/journalisten. Dit is uiteraard niet persoonlijk naar u bedoeld, mijn ervaring is dat preppers liever in de anonimiteit blijven. Of er op dit forum ook Belgische preppers actief zijn weet ik eigenlijk niet. (Ik heb een vraag bij de moderator ingediend om het topic te verplaatsen naar: Preppers in de Media) Met vriendelijke groet, Gerard maandag om 13:46 aangepast door gerard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: maandag om 14:23 Delen Geplaatst: maandag om 14:23 (aangepast) Misschien kun je vragen stellen aan Jeroen Klaassen https://www.prepshop.nl https://www.linda.nl/lifestyle/jeroen-preppen-ramp-noodpakket-voorraad/ Die komt ook nog wel eens op de Tv waar ze hem dan vragen stellen, hij kan je eventueel door verwijzen. En inderdaad we blijven liever anoniem, want met een SHTF willen we niet dat mensen hun slag bij ons slaan, en zelf op een houtje moeten bijten. maandag om 15:31 aangepast door JJ&A 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Admin Paraatpaal Geplaatst: maandag om 14:43 Admin Delen Geplaatst: maandag om 14:43 Topic verplaatst naar "Journalist zoekt prepper" 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.