Ga naar inhoud
GENEGEERD

Thuis setup uitgebreid met een AED,


Aanbevolen berichten

Vandaag het sluitende deel van mijn EHBO thuis setup geplaatst:een AED en een rijkelijk gevulde EHBO rugzak.

Het stond al een tijd op mijn verlanglijstje.

Was een beste uitgave maar gegaan voor een nieuwe heartstart met een extra accu,pads en een kindersleutel.

De rugzak is een volledig gevulde EMS pro uitvoering.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-06-18 om 18.22.39_1bd47e6f.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2024-06-18 om 19.01.33_110187dd.jpg

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Beste @Dutch moose,

 

Het zou heel mooi zijn als je nog wat foto's op het forum zou zetten van de inhoud van de EHBO spulletjes.

 

Misschien kunnen we dan nog iets ontdekken wat er nog zou missen, haast niet mogelijk😄

heel misschien vitamine K injectie vloeistof wat gebruikt wordt bij ernstige bloedingen uitwendig of in wendig.

Er is ook een vitamine K die je oraal in kan nemen die werkt ook redelijk snel, die kan je ook preventief in nemen.

 

Ik weet niet hoe goed deze set is, missschien dat jij dat weet.

SITHON EpiPen Medische Draagtas Geïsoleerd,

Reismedicatie Organizer Tas Medische Noodzaak voor 2 EpiPens,

Astma-inhalator, Anti-histamine, Auvi-Q, Allergiemedicijn Essentials, (Zwart)

 

Schermafbeelding2024-06-23134516.png.016621ef1a9d84fa17b8c43cba5a111b.png

 

https://www.amazon.nl/SITHON-Reismedicatie-Astma-inhalator-Anti-histamine-Allergiemedicijn/dp/B08Z3PCGLG/ref=asc_df_B08Z3PCGLG/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=572484472697&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12994466116199883770&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=20762&hvtargid=pla-1416971601311&mcid=089b2d58cb06306fb6f695fea0e62daa&th=1

 

Je zal vast ook wel een goede hooftledlamp hebben, dat is een musk om zo je beide handen vrij te hebben, en een goed stuk licht als je in het donker EHBO moet toe passen.

 

Een licht rustgeven middel is misschien ook wel zo handig.

Voor ingrepen is chloroform handig om even te verdoven, het is een vrij onschuldig middel vroeger werd het nog wel eens gebruikt, ik heb het nog wel eens gebruikt op ongevleugelde fruitvliegjes te selecteren, geen van de vliegjes overleed daar bij, met ether heb ik geen ervaring.

 

We hebben hier ook een arts, maar die is al een tijdje niet langs geweest, misschien heb je wat aan zijn berichtjes.

--------------------------------------------------------------------

Keyser Suze

Lid niveau 2

 10k

Geplaatst: 7 april 2012

Ik ben net nieuw hier, ik ben arts en kan wel uitgebreide EHBO geven. Een vechtsport moet ik nog doen, sta ik tenmimnste niet met een koekenpan te zwaaien als SHTF

 

(bericht gewijzigd door Keyser Suze)

 

Quote

 

 

 

 

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie. Ik heb de rugzak met inhoud zals gebruikt door de NL ambulances en trauma teams.

Buiten dit zal er weinig zijn wat ik mis. Het komt allemaal in ieder geval NIET bij ali of amazon vandaan.Het moet nml wel te vertrouwen zijn.

Ik heb een betrouwbare bron daarvoor.Die tassen voor epipennen(op de foto het kleine blauwe tasje op de oranje trommel. kan je net zo snel via bol.com iets kopen.Ik gebruik een helm met hoofdlamp,een WENDY.

Ik ben lid van de Medische en EHBO stam van Scouting NL en zeer goed medisch onderlegd(ga ik niet over uitweiden).

De inhoud van een EHBO tas is maar net hoe je wilt en wat de samenstelling van het gezelschap is.

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...