Jasper Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari (aangepast) Goededag allen, Heb mijn eerste mes af! Vind het een leuke prestatie dat dit me zo goed gelukt is. de foto's staan in mijn bijlagen. Ik heb dit mes gemaakt standaardplaatstaal S235 2mm dik (kon ik meenemen van de werkplaats van school) dus voor een eerste expiriment leuk. Ik merk wel dat het staal niet van de beste kwaliteit is, hierbij ook gelijk de vraag waar jullie je staal vandaan halen voor het maken van jullie eigen messen? Ik hoor graag van jullie! Groetjes Jasper 23 januari aangepast door Jasper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SeRo Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Oow tof!Heb je ook foto's van je mooie creatie?Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel22 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Inderdaad, plaatjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari https://www.eurotechni.com/en/knife-steels.html Heb ik reeds enkele keren bij besteld. Echter gestopt met eigen messen te maken wegens gebrek aan hardingsoven en laten harden op korte tijd qua kostprijs x3 - x5 is gestegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jasper Geplaatst: 29 februari Auteur Delen Geplaatst: 29 februari Hieronder de foto's te vinden! heb mijn beste gedaan! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
camino Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari Ziet er top uit, knap 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Mooi gedaan beste @Jasper en ook heel netjes en duidelijke foto's. Nu weet ik waar ik voortaan mijn messen kan bestellen.👍👏😀 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.