theconsul Geplaatst: 2 mei 2022 Delen Geplaatst: 2 mei 2022 Er zullen er al verschillende zijn maar heb net mijn eigen prep-checklist voltooid. Misschien ben je er iets mee cheers: Prep checklist PREP CHECKLIST.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 2 mei 2022 Delen Geplaatst: 2 mei 2022 3 uur geleden, theconsul zei: Misschien ben je er iets mee Altijd leuk om te lezen,dus thanks ! Mooie lijst ! ik mis eerlijk gezegd iets voor wondontsmetting? alcohol deppers zou je kunnen uitbreiden met een paar flacons zoutoplossing ofzo. handig voor oogspoeling en wondontsmetting. tot zover mijn ongevraagde advies !😄🤭 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theconsul Geplaatst: 2 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2022 Je hebt gelijk alcohol, los zout en zoutoplossing moet er bij staan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theconsul Geplaatst: 2 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2022 (aangepast) Bij deze aangepast in de online lijst 2 mei 2022 aangepast door theconsul Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JHaas Geplaatst: 23 juni 2022 Delen Geplaatst: 23 juni 2022 Dit is voor een BoB neem ik aan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.