Pantoffel Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Met alle ontwikkelingen in de wereld wil ik dit jaar stevig aan de slag met de moestuin. Onlangs kwam ik via Youtube het kanaal Eco moestuin van Binne Visser tegen.....erg leerzaam! Hij gebruikt Lavameel. Basaltmeel is voor geschikt kleigronden, dus dat heb ik ook besteld. Dit jaar gaan we testen en ik ben heel benieuwd. Voor 20 kilo Eifelgold lavameel betaal je ongeveer € 16,- als je even zoekt. Bij de bekende tuincentra is het stukken duurder. Je kunt lavameel ook gebruiken om bloedluis in je kippenhok te bestrijden. https://www.youtube.com/channel/UCJwwfBoLIDCPYs2Nf7eqUjQ Lavameel en Basaltmeel uitleg 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Rien Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Ik heb de video niet gezien, dus misschien zegt hij er wel wat over: Je moet voorzichtig zijn dat je geen lavameel inademt. Nu iedereen toch een mondkapje heeft, zou ik dat even opzetten als je er mee werkt. En ja, tegen lavameel stukjes werkt zelfs een stoffen mondkapje (Wij gebruiken zelf ook lavameel, geen klei te zien hier) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 Op 29-1-2022 om 13:26, Pantoffel zei: Met alle ontwikkelingen in de wereld wil ik dit jaar stevig aan de slag met de moestuin. Onlangs kwam ik via Youtube het kanaal Eco moestuin van Binne Visser tegen.....erg leerzaam! Hij gebruikt Lavameel. Basaltmeel is voor geschikt kleigronden, dus dat heb ik ook besteld. Dit jaar gaan we testen en ik ben heel benieuwd. Voor 20 kilo Eifelgold lavameel betaal je ongeveer € 16,- als je even zoekt. Bij de bekende tuincentra is het stukken duurder. Zie ook Microelementen voor de moestuin. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 7 april 2023 Delen Geplaatst: 7 april 2023 IMG_4804.MOV Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 7 april 2023 Delen Geplaatst: 7 april 2023 Koper bij je plant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.