slimstrong Geplaatst: 26 september 2021 Delen Geplaatst: 26 september 2021 Ik heb een groot, stabiel petroleumstel op de kop kunnen tikken om op te kunnen koken als de nood aan de man is. Hiervoor ben ik op zoek naar een lont van 100mm ik dacht deze wel snel te kunnen vinden, maar dat valt me nog effe flink tegen. Lonten van deze afmeting zijn er wel voor olielampen. Weet iemand of ik een lont voor een olielamp ook in een petroleumstel kan gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 september 2021 Delen Geplaatst: 26 september 2021 Vuurwerk heeft een lont. Petroleum dingen hebben een pit. Wat zegt je handleiding over het gebruik van pitten? Hoe ziet je stabilee petroleum kooktoestel er uit? Heeft het ook een naam, modelnummer? Sorry voor de vragen maar mijn kristallen bol doet het effe niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 26 september 2021 Delen Geplaatst: 26 september 2021 Ha @-geanonimiseerd-op het juiste moment op de juiste plek, en het is ook nog eens specialitijd van je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast anoniem Geplaatst: 26 september 2021 Delen Geplaatst: 26 september 2021 2 uur geleden, slimstrong zei: Hiervoor ben ik op zoek naar een lont van 100mm ik dacht deze wel snel te kunnen vinden, maar dat valt me nog effe flink tegen. https://www.mavaka.com/petroleum-lonten-olielamp-art.html Ik heb goede ervaring met deze shop. Ga niet rommelen met ronde lonten en die open knippen, gewoon goed meten en de juiste bestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 27 september 2021 Delen Geplaatst: 27 september 2021 Olielampen.nl Daar bestel ik mijn pitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 27 september 2021 Delen Geplaatst: 27 september 2021 Artikelnummer 58223V Katoen Greatz 100mm (Katoen vlakpit.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slimstrong Geplaatst: 29 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2021 Op 26-9-2021 om 21:22, -geanonimiseerd- zei: Vuurwerk heeft een lont. Petroleum dingen hebben een pit. Wat zegt je handleiding over het gebruik van pitten? Hoe ziet je stabilee petroleum kooktoestel er uit? Heeft het ook een naam, modelnummer? Sorry voor de vragen maar mijn kristallen bol doet het effe niet. Op 26-9-2021 om 22:27, martin zei: https://www.mavaka.com/petroleum-lonten-olielamp-art.html Ik heb goede ervaring met deze shop. Ga niet rommelen met ronde lonten en die open knippen, gewoon goed meten en de juiste bestellen. Op 27-9-2021 om 10:08, Roel zei: Olielampen.nl Daar bestel ik mijn pitten. Op 27-9-2021 om 10:13, Roel zei: Artikelnummer 58223V Katoen Greatz 100mm (Katoen vlakpit.) Dank je Martin voor de link! En ik ga zeker niet aanrommelen met lonten etc... dat zou - spelen met vuur- zijn...:-)) Ook hartelijk dank voor jou advies en de meegezonden link Roel! Zelfs het artikelnummer...Top! Ik ga het vandaag bij hen bestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slimstrong Geplaatst: 29 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2021 Op 26-9-2021 om 21:22, -geanonimiseerd- zei: Vuurwerk heeft een lont. Petroleum dingen hebben een pit. Wat zegt je handleiding over het gebruik van pitten? Hoe ziet je stabilee petroleum kooktoestel er uit? Heeft het ook een naam, modelnummer? Sorry voor de vragen maar mijn kristallen bol doet het effe niet. Hallo -geanonimiseerd-...Je naam zegt al heel wat. Dus jij hebt ervaring in het petroleum gebeuren begrijp ik? Er zit geen handleiding bij mijn -stelletje- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Maar een foto wil ook wel eens helpen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Ik wil graag weten waar we over praten voordat ik wie dan ook advies geef. Ook wil ik graag weten of een vraagsteller ook weet wat hij/zij op tafel heeft staan of boven de tafel heeft hangen. 10 uur geleden, slimstrong zei: Hallo -geanonimiseerd-...Je naam zegt al heel wat. Dus jij hebt ervaring in het petroleum gebeuren begrijp ik? Er zit geen handleiding bij mijn -stelletje- Ja, dat was maar één vraag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slimstrong Geplaatst: 30 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2021 20 uur geleden, -geanonimiseerd- zei: Ik wil graag weten waar we over praten voordat ik wie dan ook advies geef. Ook wil ik graag weten of een vraagsteller ook weet wat hij/zij op tafel heeft staan of boven de tafel heeft hangen. Ja, dat was maar één vraag. Je hebt gelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slimstrong Geplaatst: 30 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2021 Op 29-9-2021 om 08:57, Roel zei: Maar een foto wil ook wel eens helpen.... Inderdaad...zal ik in gedachten houden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.