Ga naar inhoud
GENEGEERD

Klaar voor een SHTF?


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ben ook nooit klaar, heb als eigenschap dat ik veel de amerikaanse survival-sites afspeur. zie altijd weer nieuwe onderwerpen.

Kan financieel nu niet veel meer doen al heb ik wel voldoende om het een maand of 3 uit te zingen voor 6 personen, ook bij een Bug Out.

Al heb ik nog geen BOL, zit me momenteel te orienteren op een hoog gelegen gebied waar ik met een Bug Out Trailer naar toe kan, mocht het gebied onbereikbaar zijn dan kan ik met mijn mobiele BOL (als ik het zo mag noemen) net zo makkelijk een andere lokatie kiezen al is de lokatie die ik nu weet wel beter omdat ik daar vrienden heb. Zal over een paar weken verslag uitbrengen (zeg nog niet waar:) )

Nee, nooit klaar, heb ook nog een aardig verlanglijstje zodat de Sint nooit hoeft te raden wat hij de Prepper uit ....... nu weer moet geven.

 

Vraag is een BOL (kampeer omgeving) op 550km een goede keuze?? Ligt wel op 600 meter hoogte en met een kronkel weg tot zowat 1000 meter hoogte, was ooit een belangrijke russische radar post of zeg ik nu teveel:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...