backschless Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Ik zit nog te wachten op mijn nieuwe mes en rugzak en kreeg bericht dat de rugzak 1-5 weken kon duren voor die geleverd wordt:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Ben ook nooit klaar, heb als eigenschap dat ik veel de amerikaanse survival-sites afspeur. zie altijd weer nieuwe onderwerpen. Kan financieel nu niet veel meer doen al heb ik wel voldoende om het een maand of 3 uit te zingen voor 6 personen, ook bij een Bug Out. Al heb ik nog geen BOL, zit me momenteel te orienteren op een hoog gelegen gebied waar ik met een Bug Out Trailer naar toe kan, mocht het gebied onbereikbaar zijn dan kan ik met mijn mobiele BOL (als ik het zo mag noemen) net zo makkelijk een andere lokatie kiezen al is de lokatie die ik nu weet wel beter omdat ik daar vrienden heb. Zal over een paar weken verslag uitbrengen (zeg nog niet waar:) ) Nee, nooit klaar, heb ook nog een aardig verlanglijstje zodat de Sint nooit hoeft te raden wat hij de Prepper uit ....... nu weer moet geven. Vraag is een BOL (kampeer omgeving) op 550km een goede keuze?? Ligt wel op 600 meter hoogte en met een kronkel weg tot zowat 1000 meter hoogte, was ooit een belangrijke russische radar post of zeg ik nu teveel:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Nog effe 1 vraag, mag je een machete meenemen in je BOB bijvoorbeeld in Belgie of Duitsland? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Nu of tijdens shtf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Ik denk nu, dus zeg maar voor de kampeerplek te rooien van onkruid, dus een soort onkruidverwijderaar (machete) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Daar heb ik geen diect antwoord op ik denk hetzelfde als hier in nederland maar dat zou je moeten googlen, wapenwet belgie en wapenwet duitsland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 ben nu thuis laat maar komen, scheelt me een pleuris eind lopen ofzo zonder gekheid kun je er echt klaar voor zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Je bent er nooit klaar voor daar ben ik mee eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 nooit, maar ik ga ook niet meer zo makkelijk kapot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Dat is waar we voor preppen om ons zo goed mogelijk proberen voor te bereiden, maar klaar ben je nooit, niet met voorbereiden en niet met leren van allerlei nuttige dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Ik denk nu, dus zeg maar voor de kampeerplek te rooien van onkruid, dus een soort onkruidverwijderaar (machete) Ik vrees dat dat verboden is http://www.lokalepolitie.be/5421/wapenwet.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.