NightOwl Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 De Nederlandse overheid heeft een gratis app uitgebracht die een melding stuurt als in de buurt een ernstig incident plaatsvindt. Ook is op een kaart te zien waar noodsituaties plaatsvinden. Lees verder: https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/tech/6035030/rijksoverheid-brengt-officiele-nl-alert-app-uit-voor-ios-en-android.amp 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutch013 Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Goed idee... Voor mensen die geen privacy willen hebben voor de overheid... Als foto de gevraagde app machtigingen. Nogal veeleisend zeg maar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Tenminste geen toegang tot de camera en microfoon. Deze machtigingen zijn wel nodig voor de app om te kunnen functioneren. Maar ik installeer hem niet. Ik hoor het wel vanuit mijn omgeving of er iets aan de hand is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.