Pr3pper Geplaatst: 7 augustus 2015 Delen Geplaatst: 7 augustus 2015 Waarschijnlijk het meest onderschatte probleem voor preppers (namelijk in appartementen). Hoe wordt dit probleem bij jullie aangepakt tijdens een SHTF als er bijvoorbeeld geen water meer door de leidingen loopt? Ik ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 7 augustus 2015 Delen Geplaatst: 7 augustus 2015 Boterhamzakjes, net zoals hondenbezitters doen ? Of gewoon naar het bos of park gaan en achter de bomen gaan zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 8 augustus 2015 Delen Geplaatst: 8 augustus 2015 Als er geen water meer door de leidingen stroomt, gewoon een sloot in de buurt opzoeken. Jerrycan vullen en daarmee het reservoir vullen. Kun je toch doorspoelen ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 8 augustus 2015 Delen Geplaatst: 8 augustus 2015 Ja, op die manier zat ik ook te denken, helaas een ingebouwd reservoir. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 En anders is hier, http://preppers.nl/forum/threads/517-Waarop-ga-jij-je-behoefte-doen-WTSHTF?highlight=waarop+behoefte genoeg informatie te vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2015 Gezien ik per 1 november ook eindelijk eens een eigen flatje krijg, zat ik hier ook al over na te denken. Gewoon een stevige zak in een emmer doen, de behoefte doen en dit vervolgens (na goed dicht geknoopt te hebben, je wil niet dat de shit de ventilator nóg verder raakt ) ergens weggooien lijkt me dan wel het slimste. Een soort van bio toilet maken met zaagsel als geur bestrijder lijkt me dan ook niet verkeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten