Rambi Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Ben ik verslaafd als ik hier al zit te kijken of er al datums bekend zijn voor 2015? Welke ideeën leven er al? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 januari -> nunspeet januari of februari -> Brabant (nadere info volgt nog) februari -> Brabant (geen SC maar SHTF wintereditie!) mei-> Catalunya (Spanje) juni-> zeeland en rond september zit er weer een SC brabant in de planning maar hierover staat nog niets over op het forum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Vempian is er een SC in brabant in Januari of decmber Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 We zijn er druk mee bezig en we hopen dat het in januari allemaal gaat lukken om het georganiseerd te krijgen Maar het vraagt voor ons behoorlijk wat vrije tijd en energie omdat we dat weekend helemaal vol willen plannen met workshops. waarbij ieder half uur mensen weer een andere soort workshop krijgen die ongeveer 20 min duurt en tussen de workshops maar 10 min de tijd hebben om naar een andere workshop te lopen. Mocht het helaas toch niet lukken om dit voor januari volledig geregeld te krijgen dan willen we dit weekend verschuiven naar een later moment in 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 weet je toevallig ook wanneer in januari dat is? maar ja ik kan sowieso wel haha mogen is daar in tegen weer wat anders maar het klinkt erg goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 december 2014 Delen Geplaatst: 6 december 2014 Vempain in augustus komt ook nog vlaanderen . Als het mee zit zou ik het liefst eens op Belgisch grondgebied de SC vlaanderen laten doorgaan . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 @Geert reken mij maar alvast mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 18 december 2014 Delen Geplaatst: 18 december 2014 kan iemand mij een PM geven met de datum van SC Nunspeet in januari.. bvd zippo datum is genoteerd..thx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 21 december 2014 Delen Geplaatst: 21 december 2014 SC Nunspeet is bekend ! http://preppers.nl/forum/threads/11819-SC-Wintereditie-Nunspeet-2015-Januari-23-25-januari?p=319353#post319353 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 21 december 2014 Delen Geplaatst: 21 december 2014 ik heb me aangemeld CMFC1988 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hilveramazon55 Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 goedenavond, zou iemand mij ook een pm willen geven :datum en adres. Kom graag naar Nunspeet. bvd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 29 december 2014 Delen Geplaatst: 29 december 2014 de plek van SC nunspeet is nog niet bekend en word ook niet bekend gemaakt in het openbaar. want die krijg je as van ongeveer een week van te voren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ćevapči Geplaatst: 23 februari 2015 Delen Geplaatst: 23 februari 2015 Zijn nieuwe, nog 'onbekende' forum leden welkom op zo'n meeting? Ćevapči Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2015 De SC's (kampeeruitjes) zijn in principe open voor iedereen. We hebben wel eens van die flapdrollen die als eerste berichtje posten: "Mag ik het adres van de SC want ik wil ook komen", tja, die krijgen die locatie niet zomaar, we leren graag iemand een beetje kennen door zijn posts. Ook is het zo dat je een bepaald aantal posts achter je naam moet hebben om toegang te krijgen tot bepaalde subfora van het forum maar die grens is vrij laag (25 of 50 geloof ik). Daar zit je zo aan zonder de boel vol te spammen. :-) Er zijn ook bijkomsten met een specifiek doel, dan is het handig even de organisator een privé bericht te sturen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten